My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

March 23, 2017

tisíc a jedna chyba * thousand and one mistake




























* detailní fotky by odhalily chybu za chybou na téhle tunice. ale co, to neva. nosit ji můžu, tak prima. chybama se toho stejně učím nejvíc.
* vlastně jsem měla při šití radost, jak se ty chyby "děly" jedna za druhou, že jsem se na sebe nezlobila. jen jsem se na sebe dívala a divila se, jak chybuju zas a znovu, že mi tohle nedošlo a tohle jsem neohlídala... a chvílema jsem se musela sama sobě smát.
* je to z látky, kterou mi kupovaly děti k narozeninám. váhala jsem, že si vezmu půl metru...a ony ne, mami, vem si toho víc...byli milí. tak přece si šití z týhle krásný látky s ptáčkama, která se mi neokouká, která se mi strašně líbí, nepokazím nějakou představou nereálné dokonalosti, že? :-)
* tuniku jsem pojmenovala tisíc a jedna chyba :-)

No comments:

Post a Comment