My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

July 4, 2011

WOOLEN TREE * VLNĚNÝ STROM

tento vlněný strom, velký asi 60 x 60 cm, je mou srdeční záležitostí. toužila jsem ho vyrobit, snila jsem o bílém stromě a ty hodiny a dny práce na něm jsou ve mně a v něm. v jeho bílé měkkosti. používám jej jako výstavní prostor pro šperky, které vyrobím, ale především je to krásná dekorace domova, která mě naplňuje klidem, jen se na něj podívám.
vyvinuto v Laboratořích Calenndula. prosím respektujte autorská práva. díky.

this woolen tree, about 60 x 60 cm, is my heart affair. I wanted to make it, I dreamed about white tree and the hours and days of work on it are in me and in this thing. in its white softness. I use it as an exhibition space for the jewelry that I make, but mostly it's a beautiful home decoration, which fills me with peace whenever I just look at it.
developed in Calenndula Laboratories. please respect copyright. thanks.



4 comments:

  1. Vďaka Marine som našla tvoj blog, idem si ho poprezerať. Hneď prvá fotka ma očarila - milujem stromy a tento tvoj je jedinečný.

    ReplyDelete
  2. moc děkuji. prostě jsem ho musela udělat, přišel mi do hlavy a byl bílý... mně se u Tebe na blogu taky líbí a jsem ráda, že jsme se seznámily. ahoj někdy na Marině.

    ReplyDelete
  3. ...tady už teda docházejí slova, eh. to už snad ani není řemeslo, jako umění. jste machr. j.

    ReplyDelete
  4. milá Janičko,
    Vy mi ale děláte velkou radost svými komentáři! na to taky nemám slova...
    ale ten strom fakt mám moc ráda. stačí se na něj podívat a někam mě ten pocit odnáší...
    a já teď jdu trochu víc proštudovat Váš blog, protože vím, že tam jsou schované nějaké poklady...
    mějte se fajn,
    Cal

    ReplyDelete