My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 27, 2011

CHILDREN´S KITCHEN * DĚTSKÁ KUCHYŇKA

moje děti milujou hru na vaření a restauraci
my kids love to play for cooking and restaurant

filcováno jehlou z doma barvené vlny
felted with needle of home dyed wool









kuře s odepínacími stehýnky a křidýlky na suchý zip. trochu hubený, no. asi je BIO...
chicken with removable legs and wings with Velcro. a bit skinny, probably organic... 





felted eggs and fried eggs
filcovaná vajíčka a volská oka 

 

8 comments:

  1. To je náádherné, překráásné..ty ředkvičky jsou dokonalé! A to kuře...úúúžasnéééé. Vajíčka suprová....Nechápu, jak tohle někdo dovede.

    ReplyDelete
  2. Amélko - Marci,
    děkuju za všechny milé komentáře. mě to baví, to je všechno. mám ohromnou radost z práce s vlnou. děkuji za všechny komentáře a pochvaly, Marci. máš u mě rekord! asi nezvládnu poděkovat za každý zvlášť, tak teď najednou: díky!
    a měj se hezky, jak jen to jde!
    Cal

    ReplyDelete
  3. No já smekám!!! Neskutečné, co dokáži Vaše šikovné ruce stvořit za krásu. Ta zelenina je naprosto úžasná. Máte tady nádherné čmaněníčko. Mohla bych se zeptat na vílu jablíčkovou, je možné si ji u Vás zakoupit. Je překrásná. Už jsem ji viděla dříve, ale neměla jsem tušení, odkud pochází;o). A teď na Vás úplně náhodně natrefím. Jsem moc ráda. Přeji poklidný a pohodičkový advent. Páčko Míša

    ReplyDelete
  4. já se snad inspiruji na vánoce tím tvým cukrovím:)vkládačka...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, taky jsem to někde viděla na netu a inspirovala jsem se :) že ano.

      Delete