My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

September 5, 2017

puntíkaté šaty * dotted dress



















































































* tyhle šaty jsem šila už někdy loni. teprve letos jsem si řekla, že by už chtělo je vyfotit...
* mám je ráda. protože jsem neměla tolik látky, jsou trochu kratší a i výstřih je malinko větší, než by se mi líbilo, ale to není vůbec problém. místo hraní na diblíka ráda pod ně nosím ladící legíny a tričko. pro začínající podzim ideální...
* takže jsem poprosila Malinu o vyfocení, nejjednodušší je to u nás v koutě...a ona "jo mami ještě vydrž, neotáčej se..." pak se mi to zdálo divný, proč jí to tak dlouho trvá...když mi ukázala fotky, fotila si veselý selfíčka se mnou na pozadí...trochu mi tekly slzy :D


No comments:

Post a Comment