My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 30, 2017

co jsme jedli v dubnu * what we ate in april






































































































* zkouším nové dresinky. ještě stále máme medvědí česnek, dodává krásnou zelenou barvu. naklíčila jsem nějaké nové specialitky. brokolici třeba a ředkev, tyhle pálivé klíčky s růžovými kořínky nám obzvlášť chutnaly.
* děti jásaly, když taťka donesl uzené rybičky a já je nefotila, přísahám. ani mě to nenapadlo. ale mezi mými fotkami najednou na mě ty rybky nebohé hleděly...tak jsou tu.
* na sladkou notečku k snídani jsem dělala banánové palačinky ze sušičky. s kešu krémem s medem a citrónem a vanilkou, navrch jahody...balada.
* baví mě spiralizovat zeleninu a krouhat na V kráječi...hraní si s tvary jídla stojí za to. špagety měly děti vždycky rády a teď si je můžou stále užívat.


2 comments:

  1. To není talíř, to je zahrádka! :-)
    Mňam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. chachá, máš pravdu :-)
      na okně v kuchyni mám takovou malou zahrádku, klíčírnu :)

      Delete