My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 15, 2017

růžové sukně * pink skirts







































































































* mám ještě dost fotek z loňska, které jsem nestačila dát sem. několik dalších příspěvků ještě bude z těchto zdrojů. jak už jsem tu někdy psala... výsledky velké části mé práce berou rychle za své, úklid, jídlo, nákup, praní, žehlení...nic nevydrží. tyhle věcičky jsou taky pomíjivé, jasně, jako vše hmotné. ale přeci jen, dělá mi radost zakončit práci na oblečku fotkou, dokumentací. je to i zvláštní radost, vidět a zachytit v tom oblečené děti, věci v akci. ale i uvědomit si, co jsem se naučila, co dokážu.
* sukně máme ze stejných látek, ale v detailech se liší. květinkovou Opi dostala k narozeninám, ty kratší sukně z růžové teplákoviny s hvězdičkami jsou "běhací", aspoň já ji mám hlavně teď v zimě na běhání...a tu dlouhou teplákovou mám jen já. Opi chtěla kalhoty - tepláky, jejich fotky už tu jsou. dlouhé sukně mám moc ráda a O. je má na mě nejradši. není to tak, že by všichni muži milovali "čím kratší, tím lepší". jsem ráda, že to má tak. vždycky když si obléknu dlouhou sukni, dostanu od něj kompliment. a tahle tepláková je navíc i teplá a moc pohodlná. je příjemná na doma, ale směle s ní můžu i na nákup a do školy a tak...


No comments:

Post a Comment