My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 16, 2017

puntíčky a proužky * dots and stripes








































* nějak jsem to všechno ani nestihla vyfotit. tak aspoň Opička v koutě na mobil, no. už v nich chodí docela dlouho...nadšeně. ušila jsem jí dvoje šaty a dvoje legíny. od obojího jedny v proužcích a jedny v puntíku, vesele to kombinuje. šaty lemované růžovým proužkem...musí být! jsem ráda, že má ráda veselý kombinace oblečení, miluje barvy. což, zdá se, vůbec u jejích vrstevníků v tomto věku není pravidlem.
* a sobě...taky trošku. no, trošku, taky to mám všechno v puntících i proužcích a vesele kombinuju. ještě tam trošku proužku mám a možná, že budou mít trička i kluci...
* u nás sněhu jak nikdy. taky veselé...krásně to svítí, křupe pod nohama, bílá přikrývka dává krajině zvláštní klid. na pohled nádhera a romantika. jenže padá celou noc, pak to hodiny odhazovat, auta zcela zavátý. není kde parkovat, na úzkých silnicích se nevyhneš, couváš, zastavíš v kopci (kterej v létě se ani být kopcem nezdá) a pak nevyjedeš...náš horský folklór. ale i tak, nááádhera :-), bílá nostalgie...





No comments:

Post a Comment