My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

July 26, 2017

obal na mobil běhací * run mobil cover















































* měla jsem tu zbytky softshellu po běhací bundičce a ještě i zbytek kytičkové látky po sukních a věděla jsem, na co to bude. ty běhací obaly na mobil totiž jsou zbytečně drahý, ne moc pěkný, ne moc dobře vypracovaný a navíc mi nesedí na ruku, vypadávám z toho, jsou moc veliký. běhala jsem s šedivou ponožkou na ruce a ta mi dlouho stačila, ale stejně, těšila jsem se, že jednou si ten obal udělám a pěknej.
* bylo jasno. nad fólií jsem chvilku dumala a pak jsem zkusila starej obal od sešitu po Sokolovi...vyhovuje. dobře, jdeme dál. vyhrábla jsem k tomu zářivý suchý zip. když jsem ho objednala přes internet a on přišel, zděsila jsem se. myslela jsem, že tuhle. tak. moc. zářivou!!!! růůůůžovou!!! nebudu! NIKDY! potřebovat! a nikdy! nebudu! takovou! nosit!!!!
* takže jsem ten zip pokorně vyhrábla z krabice a on se tak hezky hodil. úplně krásně pasuje. a jo, je zářivej. jenže se hodí. on ladí. 
* nikdy neříkej nikdy. 
a nos zářivý barvy, pokud chceš.
a běhej, jestli chceš. 
je to strašně fajn :)

*



2 comments:

  1. A kde je nějaký jídlo už konečně?!
    :-D
    Svítivka to teda je! A hezky jsi to vymyslela!
    Já na sobě nesnesu nic, leda pidi batůžek, co jsem si taky ušila, a vejde se do něj zázračně mnoho. Ale ten nevidím, tak mi nevadí :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. no, přesně, taky nesnesu nic, hlavně se to nesmí třást, když běžím, to je nepříjemný. když tohle pevně zapnu, nic se nehejbe a ani o tom nevím.
      jídlo...pořád něco tady kuchtím, průběžně i fotím, zase bude, bude, dám to sem.
      díky za zájem, Rozmar, jídlo je opravdu hodně ve středu zájmu :)

      Delete