My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 11, 2014

zaděláno na svetr * preparing sweather



































* napředeno na svetr pro drahého... ještě úplně není. pomalu, pomaličku vzniká. já předu, moje zlatá maminka plete. čokoládová vlna se přede sladce. jen ten pruh, kombinace čokolády s bezinkami (přesněji vlna merino barvená plody černého bezu), ta se předla špatně. pořád a pořád jsem chtěla chytit ještě lepší barvu, až se zaplstila. a to je pro předení opravdu nedobré. musela jsem česat a česat, až se to nějak dalo a pak při předení jsem byla ráda, že to vůbec jde, i když se tvoří nopky. nopky nevadí, malé nepravidelnosti dávalí pletenině punc ruční práce.

2 comments:

  1. V klubíčku je ten melírek překrásný. Je to jako zákusek, škoda ho sníst :-)

    ReplyDelete
  2. děkuji, Vladi, mně se taky ten melír líbí! jen na fotkách se mi to nepodařilo úplně věrně zachytit, jak se ta příze leskne, nebo co.

    ReplyDelete