My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 28, 2014

polštáře s tulipány * tulip pillows






















* polštáře recyklované ze svetříků, doplnila jsem je háčkováním. jo romantika, to je moje! vzor tulipánků... dá se vygůglit návod v angličtině pod názvem Tulip dishcloth. asi den jsem s tím zápasila, ale námaha se vyplatila. v originále zářivě zelená a červená, nahradila jsem tlumenějšími tóny bavlněných přízí. ty drobné kytičky na podkladu, hm, jsem neodolala a zakoupila látku, ještě nevím, co z ní bude. jenže! ty malé kytičky!
* za odborné konzultace děkuji Ditušce a mamince, poslechla jsem je kupodivu na slovo a myslím, že se vyplatilo...

10 comments:

  1. Hezký háčkovaný květinový motiv:-) Zuzana

    ReplyDelete
  2. To je náádhera. Z takových krásných čtverečků bych chtěla mít jednou deku, můj tajný sen. Jsi šikulka. To je přesně to, co lahodí mé romantické duši:-)

    ReplyDelete
  3. děkuji, Ajko a Zuzko!
    Marci, to je i můj tajný sen, mít takovou deku. obdivuju každého, kdo deku dokázal. ale protože je s tím tolik práce, zatím si troškařím, čtvereček sem, čtvereček tam, a taky to nějakou parádu nadělá.
    ty naše romantické duše... :)

    ReplyDelete
  4. Nadhera, tenhle motiv jsem uz obdivovala na webu, ted ho vidim v "akci" a stoji to za to! Zdravim, Monika

    ReplyDelete
  5. děkuji, Moniko, od zkušené pochvala zvlášť potěší!

    ReplyDelete
  6. Haňulko drahá moja, polštáriky jsou naprosto famózní! Něžná krása, kterou jsi kouzelně učmanila:o). Taky ti uctivě děkuji milá moja za toliko komentíků, které jsi mi čmrkla ke mně na blog;-D. Potěšilo to mé sérdce!!! Vinšuji ti krásné dny předjarní plné sluníčka a úsměvu, bosk Míša!

    ReplyDelete
  7. Míšo, děkuji za pochvalu! u tebe na blogu vždy zírám! taky ti přeji krásné jaro, je to radost veliká.

    ReplyDelete