My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 11, 2014

cestovní taška * travel bag














































* tuto tašku jsem si přála už dlouho. velká, s kapsami na roztřídění věcí. vejde se do ní spousta zbytností i nezbytností, které nosívám na náš vlněný kroužek. a k tomu ještě i termoska důmyslně uchycená páskem se suchými zipy - tento fígl jsem, ehm ehm, vymyslela totiž já. sama. no ale to je detail, jinak celá taška je podle časopisu Marina, jak jistě zkušené oko vidí na první pohled.
* využila jsem milovanou látku s puntíky, na klopu kapsy zbytek retro látky z dob komunismu (děkuji, Maruško) a staré kalhoty po sestře.
* těším se, že to bude taška na výlety s dětmi. vejde se do ní dostatek jídla a pití...

8 comments:

  1. Fííííha drahá moja, ty to tady dneska řádně zásobíš příspěvkama;o))). Jeden lepší než druhé! Cestovní taška je epesní, ten puntík je božííí, prostě nesmrtelné;-D. Tuto kabelu huž mám v plánu hóóódne dlouho, tož nevím, kdy se k temu dohrabkám;-P. Maj sa fanfárově a já to jdu tady očumovat, páčko Míša

    ReplyDelete
  2. Krásná Hani, ta se ti povedla! A malá kabelka je nádherná!
    Ajka

    ReplyDelete
  3. Míšo, ty mě taky dneska hojně zásobíš komentáři, díky! já vždy chvíli sbírám a pak to sem nahrnu, je to nějak jednodušší. tuto kabelu jsem měla taky v plánu hodně dlouho, i mi dlouho trvalo šití, sama se divím, že ji mám! puntík a zvláště tento miluju, látku syslím už snad dva roky... ať se ti někdy podaří taky ušít tuhle krásku a máš radost.

    Ajko, děkuju moc.

    ReplyDelete
  4. krásná... nevíte jestli je ještě někde k sehnání střih a návod?

    máte moc krásný blog. ráda sem nakukuji..

    lejimada.blog.cz

    L.

    ReplyDelete
  5. Jééé, tobě toho tady ale přibylo, samé krásné věcičky. Taška je perfektní, taky by se mi hodila, ale šít jsem líná :-)

    ReplyDelete
  6. paní Lenko, děkuji!
    já nevím, myslím, že už se to asi nedá sehnat.

    Vladi, ty jsi líná??? tak toho jsem si dosud opravdu nevšimla! spíš hyperaktivní ;). ale chápu, některé činnosti z člověka jaksi samy plynou a každý to má trochu jiné. pro mě šití je náročnější než třeba předení, ale zase mi přijde jednodušší a fyzicky méně náročné než tkaní. natož takové tkaní, jaké provozuješ ty :-D

    ReplyDelete