My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 14, 2018

šedí vlci, modří vlci * grey wolves, blue wolves

















































































































* what made me the happiest during Christmas: that all my presents were accepted with a big joy! sometimes I am sewing something and am not sure. it is nit easy to make something fitting. in color, pattern, fitting. something for a child or even more complicated is to make something for a teenager!
but these Christmas, all of them were really happy with presents I had made for them and it was a huge Christmas present for me.
 a Christmas gift for a Man, two bags. one is flat, for papers, wallet etc. it has removable smaller zipper bag - organizer, for that wallet. this removable bag and lining is sewed of washable striped fabric (I like these stripes very much :). I bought it as a shower curtain.
the other one is spacey for boxes with food I am giving him when going to his job... he was so happy with them. he did not take any of them to job yet :( saying there is too dirty for such beautiful bags...I hope he will start to be taking them soon.

* and a bag for Sokol. for his dance lessons etc. I wasn´t sure if he would like it...but he was so delightful when he unwrapped the present that he was shouting with joy! he said these wolves are very stylish, wow, I was so happy...♥

* co mě nejvíc potěšilo o Vánocích: všechny dárky ode mne byly přijaty s velkou radostí!
někdy něco šiju a nejsem si jistá. není tak jednoduchý něco vyrobit, aby to sedělo. barvou, vzorem, střihem. aby to vyhovovalo dítěti. a ještě složitější je dělat něco pro dospívajícího!
ale tyto Vánoce všichni z nich byli skutečně šťatsní z dárků. které jsem jim ušila a to byl zase ohromný dárek pro mě.
* vánoční dárek pro Muže, dvě tašky. jedna je plochá na papíry, peněženku apod. protože  jsem mu už dělala rozepínací na zip, s klopou...a pak to stejně nosí pořád s otevřeným zipem a s odhozenou klopou, teď jsem nedělala klopu, ani zip navrchu, ale udělala jsem menší vkládací taštičku se zipem. ostatní věci tam může házet, peněženku si třeba zavře do zipové kapsičky, doufejme:)
tuto vyjímatelnou kapsu a stejně tak i podšívku jsem ušila z omyvatelné pruhované látky (moc se mi líbí ty pruhy:) koupila jsem ji jako sprchový závěs.
* ta další taška je prostorná a je na krabičky s jídlem, co Muži chystám do práce... byl z těch tašek tak potěšený...ale ještě si ani jednu do práce nevzal :( říká, že je tam všude moc špína na tak krásné tašky...doufám, že je brzy začne nosit.

* a pytel na záda pro Sokola. na jeho lekce tance, nebo tak. nebyla jsem si vůbec jistá, jestli se mu bude líbit...ale byl tak nadšený, když rozbalil dárek, že křičel radostí! řekl, že ti vlci jsou hodně hustý a styloví. takže jsem tála radostí...♥
*



No comments:

Post a Comment