My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 16, 2016

jarní taška * spring bag


































































































mám výšivku v kabelce

*
když déšť padá
do květů sakur
ptáci sedí klidně
v hnízdech
*

už ne na kost a na dřeň a na krev.
konečně oddychuju, nabírám síly.
teď bych řekla

*
když po dešti
vyšlo slunce
sedím v hnízdě 
a čechrám si pírka

*

quiltovaná kabelka mi dala hodně práce. ale ušila jsem s radostí druhou v krátké době a hromadu jiných věcí. recyklace přiznaná, Oovy dvě lila košile (mám ráda tyhle barvy na mužích, aspoň některým to sluší) a noční košilky, šatičky ze školky po Opi, někde tam ve vzoru mi utekl flíček asi z rajské, úsměvná vzpomínka. vždycky měla čitelný obědy na oblečení, špenát a rajskou jsem poznala spolehlivě. na podšívce opět růžové zbytky z textilní výroby. barvy, které mi přinášejí další radost do už tak radostného času, jakým jaro vždy je.
kabelka podle časopisu Marina, je ohromná a oblá...přesně jak to mám ráda.
Opi miluje tuto píseň...a kdo že si ji pořád pouští? díky, Opi.

No comments:

Post a Comment