My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 30, 2016

děti v tyrkysu * kids in turquoise














* tyrkysový kalhoty pro Sokola ze zbytku softshellu z kabátku pro Opi. nosí je moc rád a moc mu sluší.
* a šatičky pro Opi a pyžamo a legíny. a triko. a ještě jedno nevyfocený triko s krátkým rukávem pro Opi pruhovaný. a pyžamový triko pro ni taky jsem nefotila. a triko pro Sokola s dlouhým rukávem a ještě to s krátkým, to jsem taky ani nefotila. míhá se to tu rychleji, než to stačím zachytit. rvou mi to zpod ruky a už pilně nosí, co víc si přát? zahučelo kilo proužků a jedno prostěradlo. a já furt u stroje. mě to baví. když  sedím u šicího stroje a jsou otevřené dveře do ložnice, vidím křídlo anděla. užívám si to.
* na trampošku střídám WOTE pro začátek, a pak nastoupí Sia. rychlý pohyb a pak i ty vnitřní hnutí, ona to nádherně umí. její hlas jsem vždycky měla ráda. za tu dobu, co ji poslouchám, hodně změnila styl, ale to nevadí, je to stále ona. její texty, tak chytrý a skutečný. aluze na Beatles.  tady bacha, si řikám, ať nespadneš z trampolíny.

No comments:

Post a Comment