My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

December 22, 2015

jehlice a háčky * needles and hooks































































* výbava pro zimní období. zbytky látek od paní M. z kouzelného obchodu na náměstí. Oovy staré kalhoty a kusy darovaných látek, jeden lístečkový pásek - vzpomínka na Moniku.
* poprvé jsem volně quiltovala. vůbec mi to nejde, ale to nevadí. dopadlo to.
* když O. uviděl poprvé můj arzenál pletací a háčkovací výbavy, jen zíral. a to ještě neviděl moji další soupravu kruhových jehlic, na ně si ještě látkové pouzdro chci časem udělat. jojo, holčičí výbava, prostě samé nezbytnosti. jako řasenka třeba.

dny plynou v klidu. jako vždycky přišla adventní krize, že všechno nemám a nestíhám, ale ba ne, bylo toho dost, moc jsem toho stihla, mnohem mnohem víc než předešlé roky... a včas. takže se zastavit. přestat spěchat. podívat se na film, u kterého vždy v adventu nabírám síly, mé milované Malé ženy.
podívat se do mlhy a do deště. 
už moc víc jsem toho neudělala a jsem tak ráda. namísto dalších dárků jsem si ušila kabátek. a tričko. a chystám šatičky. pilně odpočívám. ještě nikdy se mi tohle nestalo. letos je to hodně jiné.
cukroví je tak dobré, překvapilo. bez cukru, bez mléka, bez mouky, většinou raw. a tak sladké. mňam. 
k tomu ještě přijde mail:
dneska jsem spala lepší, zdálo se mi o kouzelníkovi a o tom jak jsem dostala starou příručku pro sufražetky :)
ty sny jsou občas dost neuvěřitelné :D
 :) ta příručka měla uvnitř malý saténový pytlíček s voňavkou (i když pochybuju, že by to tak ve skutečnosti bylo, byly to tvrdý holky-žádný satén) no a listovaly jsme si v tom ještě s nějakýma ženama a strašně jsme se smály návodu jak nasadit  muži chomout :D přesný návod nevím, ale byla to sranda :)


miluju větu dneska jsem spala lepší :), to lepší mě baví. a jen bych dodala, že možná čím je žena nucena být tvrdší a míň sama sebou, o to víc potřebuje něco jako pytlíček z jemného saténu s nádhernou vůní.
Sokol dostal nový tenisky a září mu oči. i při obědě. každý den mě chválí, jak se o ně starám, je legrační. domácí medový čokolády by snědl hromadu, ale pak si nacpe pusu dušeným fenyklem a honem běží na záchod to vyplivnout a myslí, že nevím :D, tak asi tak. už mu ten fenykl nedávám.
Opi v klidu čte. často nás udivuje tím, co ví a umí. jak si to sama hledá. co udrží v hlavě...zírám. do školy nosí podivuhodné kombinace oblečení. no dobrý, musím jen dohlídnout, ať nemá holý nohy. dorůstá do vlastní podoby. moc si přeju je nerušit a nechat samy sebou, ale znám se :). snad to nějak zvládnu.
život je chvíli jasný. tak jasný, že jsem ani netušila.
denně tancuju. hudba, stále hudba.
dopletla jsem svetr už dávno a ten sem někdy dám, já vím...a vyšívala jsem a šila a šila moc velice. mýdla už jsou rozdaná a zabalená, někdo se už i mydlí ostošest :). skoro jsem ani nestíhala fotit. tak se to pěkně otáčí a řítí a je to radostné.
na stole je veliká mísa plná granátových jablek. 
ráno se praly sýkory u krmítka.
přeju hodně, hodně klidu.

dobrou noc 
(proklik na ukolíbavku milou:)


No comments:

Post a Comment