My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

February 21, 2015

francouzské šaty * french dress
























* šaty z francouzské látky. střih byl na halenku, trochu jsem ji protáhla... a jsem připravená na léto. já vím, ještě je čas, ale dají se nosit i pod/na docela festovní oblečení, takže vlastně po celý rok. 
*  místo knoflíků snap druky. jednoduše se aplikují, hezky drží, barevně ladí...
* šaty si nešiju často, ale rozhodla jsem se letos, že to napravím. nošení šatů a sukní miluju a už déle mám několik látek nakoupených a střihy připravené...velké plány... jen to ušít. maličkost :)


* telefon uprostřed noci. kamarádka v nouzi, ale úplně nad věcí. má můj obdiv a podpora lépe se poskytuje, když není ždímání soucitu... krásně zrajou, lidi...taky bych chtěla takhle.

5 comments: