My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

October 18, 2014

do školy * to school

























* o prázdninách jsem dodělala textilní knihu pro Skromného Sokola. na dvoustránce didaktické toho dost chybělo, ale loni už jsem to nedala. teď před nástupem do školy vyšívaly se písmenka a číslice. něco vyšila i Bílá Opice.
* zavazování tkaniček jsme s knihou natrénovali na poslední chvíli, než šel do první.
* po měsíci školy začal psát věty. když začal psát první slovo, MÁMA, už už se mi rosily oči. čekala jsem něco jako MÁMA MELE MASO asi. když mi hrdě ukazoval svou první větu, MÁMA MOČÍ, oči v překvapení poněkud oschly, aby vzápětí zase trochu zvlhly smíchem. je fakt, že to je častější činnost než co se týká toho masa, to melu opravdu výjimečně.
* pak mi říkal, že ve škole měli z písmenek složit větu. a že složil MÁMA MELE MASO. a prý jestli mi to nevadí? maso připravuju pro rodinu, ale moc ho sama nejím. staral se, jestli nějak neurazil můj útlocit. u MÁMA MOČÍ to neřešil :). a však jo.
* to VÉČE a VÉŠÉ, to má být jako WC. taky důležitá slovní zásoba do života.





4 comments:

  1. Nemuzu:-))) vyborne, zacinam se tesit do prace a doufam, ze tam na mne neco takoveho bude taky cekat!
    A krasne to mas, mamko. Ale to uz je tady takovy folklorecek...

    ReplyDelete
  2. děkuju, holky.
    haha, ještě teď trochu zase slzím smíchy :D.
    Jani, to víš, že se taky pobavíš.

    ReplyDelete