My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

November 16, 2017

rybičková deka * fish blanket





































































* deky mě baví. tuhle kombinaci látek jsem si velmi užila...a doufám, že na Vánoce udělá radost.
* dny pomalu ubíhají. Vánoce jsou ve vzduchu. udělat radost a udělat si radost. radovat se z narození Krista ***

* I like blankets. and quilts. I enjoyed so much this fabric combination and am hoping it will make happy someone on Christmas.
* days are slowly going. Christmas is in the air. to make someone happy and to fell happy inside. to feel happy from a birth of Jesus Christ ***

*



4 comments:

  1. Moc krásná!! Tu "kamínkovou" látku mám, jen v jiných barvách, takže vím, že je opravdu kvalitní a ták příjemná na omak...to se někdo bude mít! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju! však taky makám tento podzim pořád na dekách...pochvala od profesionálky potěší! jo a ty látky, to je opravdu potěšení. jo! doufám, že i pod stromečkem bude někdo potěšený... Rozmarko, měj se krásně ♥

      Delete
  2. Nádherná deka. Radost určitě bude veliká převeliká. Smekám před tvoji šikovností.
    A děkuji, že se podělíš, vyfotíš a rozdáváš radost a isnpiraci na dálku.
    Běháš ještě? Nějak mi to v tom sněhu nejde a přemýšlím, co dál. Potřebuju čistit hlavu, trošku chvilky jen pro sebe, chápeš?
    Krásné dny, Haničko.
    Bohunka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahoj Bohunko, díky za milá slova.
      doufám, že deka pod stromečkem "někoho" potěší...:-)
      a já běhám, ale u nás hodně prší, je bláto, a to se mi tolik nechce. navíc mám teď moc práce, vánoční termíny mě tlačí...takže vyběhnu někdy ven, ale někdy spíš běhám a skáču na trampolíně doma, je to taky fajn.
      někdy snad najdu chvilku a odpovím Ti na mail, promiň, teď je toho moc.
      měj se krásně, Bohunko. opatruj se. a krásný advent přeju!

      Delete