My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

December 31, 2016

p.f. 2017 - Opi


* už odmalička mě překvapuje. nechala jsem ji chvilku o samotě a pak se nestačila divit, co vzniklo. třeba nějaký ohromný nepořádek, pusa plná připínáčků, roztrhaný šaty politý omáčkou a tak. dneska už to má jiný grády.
* dejte Opi pár banánů a kokos, tiskátka a pečicí papír. vznikly ty její sušenky.
nechte ji chvilku o samotě s foťákem, fixou a počítačem. místo stativu lepila foťák izolepou na stojan na noty.
* tento rok nám hodně rozkvetla. dělá, co ji baví. když to dělá, celá září. vyhrála několik výtvarných soutěží. hlásí se na uměleckou střední školu a jeden akademický malíř ji poplácal po rameni. (a řekl jí šikulko, ale to je strašně tajný, to se nesmí říkat, je to doufám jasný!) já ji žeru. ještě mi dovoluje uveřejnit tady její výtvory, ale možná, že se mi to už krátí. (hlavně aby si nepřečetla ty malý písmenka, to by mi to zatrhla hned.) plánuje si totiž svůj vlastní blog.
* miluju ji a miluju to, co dělá. 
* přeju vám tvořivý a hravý nový rok.

4 comments:

  1. Je super mít kreativní děti, že? I když to chce ze zažátku trpělivost ;)
    Krásný rok 2017
    Ilona

    ReplyDelete
    Replies
    1. jo, je to každopádně dobrodružný. nikdy nevím, co zas vymyslí, ale už se tolik nebojím, když je chvilku sama. :)
      děkuju za přání a taky přeju krásný a dobrý nový rok!
      H.

      Delete
  2. To PF se mi moc líbí, dcera má talent! :-)
    Přeji šťastný nový rok :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aničko, děkuji za přání a přeju Ti taky úžasný nový rok!
      a díky za pochvalu dcery, ona je fakt dobrá, máme z ní radost.

      Delete