My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 6, 2015

hody hody * easter
































































* vajíčka na poslední chvíli v nočních hodinách malovaná. inspirace u této umělkyně. děkuji. ale stejně jsem musela hlavně podle sebe, protože jako ona to prostě neumím :) je fakt dobrá!
* pro malé koledníky ze sousedství jsem udělala malá mýdla. na fotce to není vidět moc, ale jsou světle žlutá. voní po mandarince a pomeranči.
 a čokoládičky. plné opravdové čokolády, ne jen tuku a cukru.
* zrovna to tak vyšlo, že jsem dokončila teplákovou soupravu pro Opi a taštičku pro Sokola. fotila jsem na dece, kterou miluju...mám ji asi už dva měsíce a pořád ne a ne ji vyfotit....ale už fakt musím...
* koledníků nakonec přišlo málo, nejmíň za poslední roky. ale zato ti nejroztomilejší. nevím, je to asi rokama, ale vlhly mi oči neovladatelně... 
* jak poslední dny venku střídavě prší, fouká vítr, svítí slunko, padají kroupy nebo sníh, ani nám nevadilo, že k obědu jsme měli kapří polívku.
*doufám, že jste si hezky užili svátky.

9 comments:

  1. Příští rok, to udělám jako ty, fixkama a holky si to aspoň užijou, to barvení v lázni mě už nějak nebere...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fixky jsou super rychlé, koupila jsem permanentní a hezky drží. do toho trochu tužky...stačí. nechtělo se mi letos barvit...poprvé jsem viděla fixkou pokreslená vajíčka u mé kamarádky, udělala na bílá vajíčka jen malé modré kytičky...to bylo nádherné.

      Delete
  2. chjo a já byla nadšená z našich zelných vajíček.... přidala jsem moc octa a tak byla nečekaně mramorovaná... uprostřed s pruhem od gumičky. Ty je máš krásná. Příští rok musím... Tady mi ještě Velikonoce příjdou polovičaté... i to duchovno se mi daří jenom z části... do toho choroby všelijaké... ale naříkat nechci to zase ne. Přesun z města ven už se pomalu blíží.. Příští už budou víc opravdové. V paneláku a se sněhem za oknem to je takové nepatřičné a nemám moc nápadů... Těším se na tu vůni půdy a pupeny a špínu za nehtama.. Teď je to všechno jen jako na zkoušku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dělala jsi zelná vajíčka...barvená v červeném zelí? jsem to taky zkoušela jeden rok a snad jsem i ten ocet tam dávala...ale skoro ta barva nechytla. a tak už se mi to nechtělo ani letos. a říkám si, vždyť ta bílá i béžová jsou nádherné... jedno to růžové dcerka nechala chvilinku v potravinářské barvě.
      přesun z města...jupí!!! užijte si! to bude všecko opravdický...
      u nás taky sníh :(
      smysl velikonoc je velký a přeju si to vždy prožít, stejně jako u vánoc... chci to mít na prvním místě...jenže i tak je toho dost, co musím zařídit, a to tomu podstatnýmu někdy ubírá prostor a čas. ale nevadí, je to, jak má být a i to uvědomění není na povel, beru to jako dar a někdy dostanu víc, někdy míň...

      Delete
    2. ano, v červeném.. a chytla se tak nějak zajímavě... ale líbí se nám, to zase ano... a Madlenka domalovala nějaká ještě teplá vajíčka černou voskovkou... takže umění proběhlo... méně koukavé ale z naprosté radosti dvouletého umělce..
      já k tomu přesunu mířím roky... ted to má konečně reálné obrysy--

      Delete
  3. Replies
    1. díky, musím jít okouknout, co vyvádíš ty :)

      Delete