My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

October 15, 2013

kringel











* na zahřátí. s šálkem kávy (u mne tedy káva znamená překapanou meltu či Caro se sojovým mlékem) nemá chybu. recept zde, ale upravila jsem si ho. dávám polovinu mouky celozrnnou špaldovou v kombinaci s mletými pšeničnými klíčky. a potírám olivovým olejem místo máslem, někdy ho dám i do těsta. zkusila jsem to čistě jen proto, že jsem byla lenivá rozehřívat máslo. líbí se mi, jak panenský olivový olej lze použít do sladkého pečení. během té tepelné úpravy ztratí svou typickou příchuť a vůni. 

4 comments:

  1. Estonský kringel máme rádi všichni, mňam. Zase bych ho měla udělat.

    ReplyDelete
  2. Teď na něj budu celičký den myslet. Voní mi i přes monitor :o)
    Tak dobrou chuť a krásný den, Calendulko ♥

    ReplyDelete
  3. u nás taky dlouho nevydrží. nejlepší je ještě teplý...díky za návštěvy.

    ReplyDelete
  4. Calendulko, vypadá úžasně, moc ráda vyzkouším - díky za tip.

    ReplyDelete