My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 15, 2013

modrý quilt * blue quilt

















* deka pro manžela.
* práce několika let dlouho odložená, musela jsem navázat na to, co jsem začala před lety. dnes bych to dělala úplně jinak a hlavně úplně jednoduše. asi jen ze čtverců. nějak na ty složitosti nejsem.
* věděl, kolik práce mi dala, a měl radost.
* látky jsou zbytky košiloviny, náhodou jsem je potkala v Brně ve výprodeji. schraňovala jsem je léta a těšila se, až je zkombinuji.

* a quilt for my husband. he was happy! fabric for shirts. work of several years (including long waiting).

9 comments:

  1. víš jak je fajn, že ten vedle tebe to ocení ... je krásná ... ta košilovina musí být příjemná ... posílám pohlazení ju .. Lenka

    ReplyDelete
  2. nádhera! já jsem právě nedávno v HMku koupila ve výprodeji letní bílé,modré a šedé košile přesně s touhle myšlenkou na deku. je to parádně chladivý materiál, jemné barvy... už se těším, až se do toho pustím :-) krásnou neděli!

    ReplyDelete
  3. Cal, je nádherná a moje milovaná modrá :-))

    ReplyDelete
  4. dívky, díky!
    Leni, přesně tak, je to takové příjemné. myslím, že bude dobrá i za veder na spaní, ale to jsme ještě neměli příležitost vyzkoušet. jak je látka jemně tkaná, má takový lesk...
    Soňo, těším se na tvou košilovou deku :)
    Ivo, to mě těší. miluju modrobílou kombinaci, to je prostě evergreen, co se neokouká, ať móda jde všemi možnými směry.
    hezké dny všem!

    ReplyDelete
  5. je moc pěkná !!! povedla se ani se nedivím ,že měl manžel radost ..jsi šikulka ..zdravím a posílám objetí!!

    ReplyDelete
  6. Haničko, deka je nádherná!!!! Moc se Ti povedla. Přeji krásné a tvořivé dny. pa Jitka

    ReplyDelete
  7. Jé, ta je tak krásně světle modrá, se mi moc líbí:-)))
    Ajka

    ReplyDelete
  8. Překrásná deka, také tuhle modrobílou klasiku zbožňuju:) Pa Majda

    ReplyDelete
  9. děkuju vám :) krásnou neděli přeju

    ReplyDelete