My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 15, 2017

tyrkysová Malina * turquoise Malina



























































































































* dostala jsem látky od Stromové. úplety. ten "malovaný" a ještě tyrkysový. druhý den už malovaný úplet, nebyl, už byl celý kus rozstříhaný a už jsem šila. z malovaného má Malina legíny a já mám legíny a trička. je to super materiál, jemný a prodyšný, skvěle se v tom běhá a cvičí.
* z tyrkysového jsem šila Malině šaty k legínům. nosí je! na focení si k tomu vzala kabátek ode mne, jinak na něj dojde až na podzim a v zimě. ale dělá mi radost, děvče, když nosí věci ode mne ušité...samozřejmě musím to s ní všechno konzultovat, do detailu!
* Stromová, děkuju! a děkuju za všechnu lásku, nehmotnou, kterou od Tebe cítím, dostávám, i ve slovech...za spříznění duší, rozhovory o tom, o čem nemluvím s nikým jiným, za vzájemný respekt, za maily a zprávy, na které někdy ani nemám sílu odpovědět, protože je to tak silný...děkuju.

* I had got a stretch fabrics from my friend Stromová. I had sewed leggins for me and for Malina, some Tshirts for me. this material is great for sports. I had sewed also one dress for Malina and she was posing also in a softshell coat I had sewed for her earlier.

2 comments:

  1. Och, aach, to je krásy!! Chvilku jsem myslela, že Malina sama malovala, však by to nebylo od věci, že? A je to kočka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju! jo, ona by byla schopná to určitě i namalovat na látku, ale nemusela. už to bylo hotový. a má to přesně ty barvy, které ona má ráda. a kočka, jo, to ona je veliká :D a já jí to vyřídím od Tebe, bude mít radost! :D

      Delete