My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 13, 2017

letní tisk * summer print













































































* Malina tiskala a já jsem šila triko pro Muže. vyrobila si tiskátko - linoryt - a tiskala a tiskala, trvalo to dlouho, ale stálo to za to, myslím. mělo to být triko na spaní, ale to je asi škoda :)
* Malina had printed fabric and I had sewed Tshirt for Muž. she had made a stamp a then had been printing...and printing...it took a long time but worthed it, I think. 

* já jsem si potiskala košili, kterou jsem šila už před lety...ptáčky. ten motiv miluju.
* I have printed a shirt I had sewed years ago with birds. I love it.

* a recyklovala jsem nějaké staré body po Malině, když ještě byla malá. tak jsem ho rozstříhla a ještě ho užiju.
* I had upcycled some old Malina´s body, cut it and will wear it. 


2 comments:

  1. Teda, to je krása! Tenhle příspěvek mi úplně unikl, to jsem ráda, že jsem ho nakonec objevila! :-)
    Malina je hvězda!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to jsem ráda, že jsi to našla, se jí to povedlo, viď :) já jí to vyřídím, že se Ti to líbí, bude hrdá! páč u nás jsi hvězda zase Ty :D

      Delete