My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 5, 2017

deset * ten




































































































































* první jubileum :)  byla party a objednal si, jak jinak, svůj nejoblíbenější cheesecake, který musím dělat zas a znovu, což mi ovšem vůbec nevadí, protože tohle jíst je prostě...prostě...ani nemám slov.
* byly naše raw oblíbenosti...  datlové sušenky - tyčinky. byly čokoládové kuličky. byla raw semínková čabajka. pražené kokosové uzené lupínky. bylo mexické brownies, čokoládové trojúhelníčky se špetkou chilli, a (nejen) to hodně rychle mizelo...
* Malina připravila pro bráchu výzdobu, balónky a já se smála. mr.Big a Big Guy, prostě už je to velkej kluk. mimo jiných věcí dostal košili, je ze stejné látky i stejný střih, jako má taťka, byl moc spokojený :)
* věnovali se umělecké tvorbě, tancovali a hráli a blbli venku. nejsem divnej, jsem jen umělec přece. nakonec neplánovaně u nás děti i přespaly, nějak to tak spontánně vyšlo a všem se to hodilo, i rodičům a rezervní kartáčky pro návštěvy doma mám. moc si to ty děcka užily a musím říct, že i já (a asi i můžu říct my všichni) s nimi. ještě druhý den oplstily mýdla, povídali jsme si...moc hezký to bylo.




4 comments:

  1. Big Guy, tolik radosti a prima přátel ti přeju pořád!
    Rezervní kartáčky mě pobavily Hanko, já nemám a právě u nás spaly náhodou dvě noci za sebou děti bez kartáčků a nevěřila bych, jak jim ten rituál bude chybět. Musím pořídit, důležitá věc to je ty rezervní kartáčky :-) Snad jim dám i speciální místo s popiskem :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuzko, Big Guy děkuje a pozdravuje :)
      kartáčky doporučuju pořídit, jojo, teď tu spal zase kamarád a už je skoro celé velké balení pryč, ono se to šikne :-)

      Delete
  2. No mňam, dala bych si hned a všechno.
    Blahopřejem k prvnímu jubileu (nás to čeká za rok).
    Ano, rezervní kartáčky jsou bezva věc ;)

    ReplyDelete
    Replies

    1. děkujeme za přání a je to neskutečné, jak ten čas letí, Mikeš už je taky veliký...

      Delete