My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 15, 2017

svetr s hedvábím * a cardigan with silk














* začala jsem plést svetřík z příze bavlna/hedvábí. jen se toho dotýkat mě neskutečně blaží. 

* I started to knit a new cardigan, yarn is cotton/silk. just to touch it is incredible pleasure for me. 

* pletu jen naprosto jednoduše, ale troufla jsem si na pidikapsičky a tyhle detaily mě moc těší . pletení je teda neskutečná sladkost života, zjišťuju. 

* I knit only very simlpy but I dare to make mini pockets. i love these details. knitting is incredible sweetness of the life, I see :) 

4 comments:

  1. Viděla jsem nadpis a omdlela!
    Po vzpamatování se s úlevou vidím, že to ještě není hotový svetr! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. už začínám první rukáv...ale ještě to bude trvat, to jo. ale je to radost, velká :)

      Delete
  2. Ty ses teda rozpletla!
    Těším se na výsledek.
    Mě pletení baví, ale nerada počítám ujímání atd.

    ReplyDelete
    Replies
    1. já se taky těším, ale kdoví, co z toho bude Ilonko. párat kdyžtak umím.
      a právě to pletu úplně primitivně, abych moc nemusela počítat, to by mi asi nešlo.
      no tak uvidíme, co z toho bude, jsem sama hodně zvědavá :D

      Delete