My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 28, 2017

šestnáct * sixteen
























































































































































































































































































* Malina. není to možný, že už je tak velká. pozvala si kamarády a spali u nás. někteří i neplánovaně zůstali déle, než bylo zamýšleno...musím zase dokoupit ty kartáčky...a dokonce pak přibyl i pejsek, měla jsem radost. ze všech jsem měla radost. jsou to dobrý děti, nebo teda lépe řečeno mladí lidi. užívala jsem si, jak se bavili, jak si dávali najevo, že se mají rádi, jak si užívali společný čas.
* vidět, jak mají rádi Malinu. nafoukli šestnáct balónků...dostala krásný dárky a kytky...četla mi přání k narozkám a měla jich tolik a tolik krásných, opravdu ze srdce, až mě to dojímalo.
* vařila jsem a pekla jsem a připravovala raw jídla. myslela jsem, že jen tak v pozadí budu podávat talíře...ale nakonec jsme byli i všichni spolu. povídat si skoro do rána. neuvěřitelný. dívat se na filmy. užívat si hudbu Grace VanderWaal, tu opravdu milujeme...společně jíst u velkého stolu. pochutnávat si na dobrotách. pak umyli nádobí.... objetí na uvítanou i na rozloučenou. 
doufám, že zase někdy přijdete.

2 comments:

  1. To je tak krásný věk, krásně si ho užíváte, všichni :-) Malině přeji, ať si tu blízkost, tu čistou radost, umí prožívat tak jak teď po celý život...

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju, Magdi! jo abych pravdu řekla, tak si někdy užíváme i tu druhou stránku tohoto věku :)...ale radosti a tvořivosti a srandy je víc :D to zas jo! Malina je úžasná holka.

      Delete