My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 29, 2017

čáromocné ženy * magic women




































































































































Čáromocné ženy
Stromová

anotace: o ženách...a přeju: krásné dny v přírodě

.
Milují "své dny"
které jim ozřejmí
kdo v nich ještě žije.

Ta křehká i ta pevná
-skládá křídla jemná-

plačtivá i hravá
-vůni kolem dává-

rozumná i hloupá
-po větru se houpá-

silná i má strachy
-dolů kropí zraky-

barevná i černá
-zůstává si věrná-

nasává i rozdává,
vlnou luční se stává...Když je trávy nad kolena
miluje to každá žena.

Po stehnech ji laská.

Jako zvonek modravý
svítí sebou do dáli -
stejně další květy.

Rostou spolu věky.
.
















































* bylo krásně spolu. každá chvíle. i když se nějaký čas nevidíme, jen si píšeme a sms končíme tou naší zkratkou mtmr a já myslím, že je jasné, co to znamená, tak zase při setkání je to tam. navážeme okamžitě. obejmeme se a hlavy přitiskneme k sobě, zavřu na chvíli oči a vychutnávám tu chvíli. 
* nevím, jestli stárnu, ale víc a víc si toho vážím. být s nimi. když jsme se viděly, když jsem dostala dárečky, tekly mi slzy dojetí :D a do toho jsem se sama sobě smála. 
* nejkrásnější dárky jsou vždycky od Markétky JEN LENové. a nejkrásnější věnec je tenhle. nemůžu se vykochat a vynadívat! Křehká ho pro mě udělala, já jsem tak požehnaná. 
* děkuju za báseň Stromové. vyfotila jsem nás...ale ty krásný fotky, ty fotil Petr. díky, Petře.



No comments:

Post a Comment