My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 6, 2017

kopretiny, kopřivy a ramie * daisies, nettles and ramie


























* dnes mám dokončený top háčkovaného kopretinového polštáře. část příze je trochu zašedlá, památka po požáru před deseti lety, dělá to zajímavý efekt, zkusím to vyprat, ale jestli to nepustí, nevadí mi to. 

* upředla jsem nějaké nazelenalé merino , co jsem loni barvila kopřivami. a začala jsem pracovat na čepici, jak jinak, uprostřed léta, že :) materiál je ramie, to nebude teplá čepice. je lesklá a moc mě těší. 

* běhala jsem v lese a objevila Ostružinový hájek, bylo jich tam tolik, jedla jsem je po hrstech, sladká a voňavá snídaně to byla. bylo jich hodně, protože Sokol neběžel, bolely ho nožičky :)

* doma uklízíme a posloucháme punkové covery popových písniček, což se dá mnohem líp poslouchat než originály, řekla bych. navíc pro úklid ideální.... přesto mě úplně dostává, když Malina pouští tyhle chlapíky, nejprve se směju, ale vůbec netuším, co se to děje, když pak ke konci písničky zpívají "tears stream down your face"...je to tak.

* na instagramu mi napsal Harry, je teď v Sýrii. on to nazývá mírovou misí. jo a prý ztratil dceru a ženu při autonehodě. no neni to sranda ten život někdy. tak si píšem tak trochu. pár vět tu a tamhle. a já děkuju, děkuju každej den, za všechno. ale napadá mě to zas: děkuju za všechno, že tu žijeme, že se máme. že máme mír, že máme kde bydlet, co jíst, koho vzít za ruku. děkuju, že můžu běžet lesem, šít triko Malině a kalhoty Muži, vyznat lásku Sokolovi, sedět na pohovce a šmodrchat si, že můžu vařit hrášek pro ty svý..a vůbec, všechny tyhlety obyčejný věci, který vůbec nejsou obyčejný.

* today i have finished a top of my crocheted daisy pillow. yarn is partly grey, memory of a fire in our home ten years ago. I try to wash it but if it will not go away  I do not mind.I have spun some merino wool I had dyed by nettles a year ago. I started to work on a hat what is the best in the middle of the summer I think :) material is ramie so it is not a warm hat, it is pleasingly glossy.

2 comments: