My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 4, 2017

letní dny * summer days

































* doháčkovávám poslední čtverce na kopretinový polštář. smetanové a bílé odstíny příze mě jaksi uklidňují. 
* do koupelny jsem dala několik nových mýdel vlastní výroby. ta růžová jsou barvená přírodním minerálem, voní po levanduli a pomeranči, je to "vílí" mýdlo. to žluté, to je barvené odšťavenou mrkví a voní po citrusech, mandarinka, pomeranč a lemongrass... 
* na zahrádce utrhnu snítku dobromysli...tyhle všechny pozdravy přírody mě tolik moc těší... 

* den je hned hezčí, když ho začínáš a končíš a máš na sobě svou oblíbenou noční košili, ráno a večer, tyhle detaily si ráda užívám :) 

* pomalinku předu merino, které jsem vyměnila za mýdla kdysi, bylo už vyprané, ostříhané z moravských oveček...obarvila jsem ho přírodně, už loni, tohle bude nějaký už asi třetí nálev z aronie...a to šedivější bude aronie se sodou, myslím. miluju tyhle jemné přírodní odstíny. 

* spinning merino wool during summer evenings, naturally dyed with aronia...
* day is better when you can wear your favourite nightgown with little blossoms, in the morning, in the evening, I love these details...

* I am finishing last granny squares for my daisy pillow. these shadows of a cotton yarns are kind of calming to me. we have some new natural soaps in the bathroom, made by me. a pink one is colored by natural mineral, fragrance is lavender and orange, it is a "fairy" soap. the yellow one is dyed with a carrot juice, fragrance is clementine, orange and lemongrass. I love these greetings of the nature. 

4 comments:

  1. Na polštář jsem zvědavá a to mýdlo je nádherné!

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuji, abych pravdu řekla, jsem taky na polštář zvědavá, vůbec nevím, jak ho dokončím ;)

      Delete