My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

August 8, 2017

čepice z ramie * ramie hat
















































* dokončila jsem čepici z bílé ramie. ta bílá lesklá příze na minimalisticky řešené čepici mě těší nesmírně. moc plést neumím, jen takto minimalisticky a minimálně, ale dokonale mě to uspokojuje a stačí. místo počítání ok a řešení složitých vzorů prostě jedu očko za očkem a relaxuju, pluju si někde a někam, myšlenky se zastaví...pohoda největší. 
* dostala jsem od Muže krásné růže, jen tak. proto ho miluju, že on tohle umí, i po těch letech. jen tak, pro nic za nic, donést kytku. možná ne pro nic a za nic, teda. já se o něj taky hezky starám :)
* radujeme se z bylinek ze zahrádky.
* a stříháme stará vyřazená trička a prostěradla, děkuju Malině, ona na tom dost mákla. schraňuju je a budu z nich plést a tkát.

No comments:

Post a Comment