My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

December 16, 2017

splněné sny * dreams coming true























some dreams are coming true, believe me, even you maybe did not dare to have them!
this is what I am thinking about when packing my doll for (and now I am holding my breath).....ladies and gentlemen, for Ju-di-ta Wig-nall!
a chef, a health coach, an actress, model and singer, author of my most beloved books about raw nutrition. she gave me a lot of inspiration through her books.

I have many raw cookbooks. but her recipes are kind of different, special, they have something extra.

I guess this special thing is her creativity and passion, and I think this is that most precious spice! 
with this sparkling fire of creativity and passion...these books are unique and in my eyes just perfect. 
and what you can see on every Judita´s photo, she in her glowing beauty is the best proof that ideas she is spreading are really working.

after years I had been struggling with some health issues, raw nutrition gave me back my life, so living and fresh as it never had been before. now I am able to work, to do many things I love. I have been dreaming about dolls all my life. now I feel I must make dolls, I absolutely love it and  now I have enough power to fullfill this dream.

I am able to work because of raw nutrition Judita is writing books about. I am studying her books and using her recipes, and....




she
asked.....................me
for.......................................my
doll.............................................for
her..............................................sweet
beautiful..........................................little
daughter!!!..................................wooow..
for.......................................... me 
this.................................. has 
some .....................symbolic 
meaning...

the circle is closing.

so. when Judita asked for a doll made by me...and she wrote to me...I was like. cannot describe it. I was so happy. shocked. surprised. confused. unable to think at that moment. my Man had to help me to respond something reasonable.
I do not know who will be happier she has my doll, her daughter or me? :-D
and my kids were like: really mom, is it THAT JUDITA??? is it THIS Judita from THESE books???? and now she is writing to you??? awwwwwww, this is sooooo pretty cooooool!!!!!
and I was yelling at my kids:
YEEEESSSS!!!
IT!!!
IS!!!!
THIS!!!
THIS!!!
THIS!!!
JUDITA!!!
haha, we were like this. crazy.
so. I am very, very much honored. I feel happy. I think this is my best Christmas gift. I guess this could be a sign of the fate that this my way is the right one. to do what I love the most.
I guess Judita is doing it too. she is hardworking and glowing. 
and I feel: when you love what you do, you can do it much, plenty of time and it is still a pure joy.
so I want to tell you: it is good to do what you love. to give it everything. to believe in yourself. to keep dreaming. because some dreams are really coming true! 






některé sny se plní, věřte mi. a někdy i když jste si ani netroufali je mít!
na to myslím, právě když balím balíček pro (a teď se mi trochu tají dech)...dámy a pánové, pro Ju-di-tu Wig-nall!
šífkuchařka, zdravotní koučka, herečka, modelka, zpěvačka, autorka mých nejoblíbenějších knih o živé stravě. z jejích knih jsem načerpala tolik inspirace!

mám mnoho raw kuchařek, ale ty její jsou tak nějak jiné, odlišné, mají něco navíc.

myslím, že to něco navíc je její tvořivost a vášeň. a myslím, že právě to je to nejvzácnější koření!
s tímto jiskřícím ohněm kreativity a vášně jsou ty knihy výjimečné a v mých očích prostě perfektní.
a co můžete vidět na každé Juditině fotce, ona ve své zářivé kráse je nejlepším důkazem toho, že ty myšlenky, které rozšiřuje, opravdu fungují.



po letech, mkdy jsem bojovala se zdravotními problémy, živá strava mě vrátila opět do života. do života tak živého a čerstvého jako nikdy předtím. teď jsem schopná pracovat. dělat mnoho věcí, které miluju. celý život sním o panenkách. teď cítím, že musím dělat panenky. prostě to miluju a teď mám dost sil si plnit tenhle sen.

jsem schopná pracovat díky živé stravě, o které Judita píše knížky. studuju její knížky, dělám dobroty podle jejích receptů a...




ona
mě.......................požádala
o........................................panenku
pro...................................................svou
sladkou..................................................krásnou
malou................................................holčičku!!!
týjo!...................................................pro mě
to.................................................má
určitý.....................symbolický
smysl...

kruh se uzavírá.

takže. když mě Judita požádala o panenku, kterou jsem ušila... a napsala mi...bylo to teda něco. neumím to popsat. byla jsem tak šťastná. šokovaná. překvapená! zmatená!!! nebyla jsem v tu chvíli schopná přemýšlet. Muž mi musel pomoct, abych jí odpověděla něco rozumného.
já nevím, kdo má z toho větší radost, že Judita má ode mne panenku. já, nebo její dcerka? :-D
a moje děti hned: fakt mami, je to opravdu tahle Judita? tahlecta Judita z těchhle knížek???
a teď ti píše, jo???? týýýýjooooo, to je taaaaaak huuuuustýýýýý!!!!
a já jsem ječela na svý děcka:
JOOOOO!!!!
TO!!!
JE!!!
TAHLE!!!
TAHLECTA!!!!
TAHLE!!!!
JUDITA!!!

haha. takhle jsme vyváděli.. blázni.
takže. já jsem velice, velice poctěná. jsem šťastná. myslím, že to je asi můj nejkrásnější vánoční dárek. možná to čtu i jako znamení osudu, že tahle moje cesta je ta správná. dělat to, co nejvíc miluju.
já myslím, že Judita to taky dělá a proto má úspěch. hodně pracuje a září.
a já cítím: když děláš to, co miluješ, můžeš to dělat hodně, opravdu spoustu času a je to pořád čistá radost.
takže vám chci říct: je dobrý dělat, co milujete. dát tomu všechno. věřit v sebe. dál snít. protože některý sny se opravdu plní!

10 comments:

  1. čtu a usmívám se :) opravdu nejkrásnější dárek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. děkuju!! a děkujeme za balík, dnes přišel a pošťák se uculoval a my pak jsme se smáli nahlas, když jsme četli to oslovení :-)
      ale vydržíme a rozbalíme všechno až na Vánoce.
      přeju krásný a klidný dny ♥

      Delete
  2. Příběh přímo pohádkový. A tak to má být...
    Gratuluju a raduju se s Tebou!♥♥♥

    ReplyDelete
  3. jéé, Hanko, to je krásná "náhodička", to by člověk ani nevymyslel :-)
    Gratuluju !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami, děkuju za gratulaci :-)
      a je to kouzelný, že jo...občas se dějou opravdu zázraky :-)

      Delete
    2. ano,tohle je důkaz !:-) Tohle je zázrak, no ne?

      Delete
    3. jo, je :-)
      se raduju.
      měj se hezky a radostně a zázračně ♥

      Delete