My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 19, 2017

duben * april













* Chlapec donesl tolik sedmikrásek. něco jsme snědli samozřejmě, ale bylo jich tolik, že mi skoro nestačily vázičky. zlatej Chlapec :)





* k večeři byly špagety z okurky, zbytek kešu sýra (další foto dole), dresink ze semínek s medvědím česnekem, klíčky, zelenina, oříšky a navrchu šťavel. ráda bych někdy ukázala ty špagety, anebo víc ten dresink, ale ono se to vždycky tím ostatním úplně přikryje!











* kdyby mi někdo dřív ukázal tuhle fotku, že to bude moje oblíbená snídaně, zelená kaše, poklepala bych si na čelo. a teď...jaká radost :)





* Chlapec byl pozvaný na narozeniny ke kamarádovi. koupili jsme nějaké lego, to je tutovka...a ještě pro kámoše vyřezal dýku a vyrobil i balicí papír.


















* dárečky k výročí...
* dělat si sladký chvilky. obklopit se tím, co mám ráda, co těší moje oči. 
* tenhle film jsme si zamilovali. geniální. nachechtali jsme se hodně... postava Karla, jeho svetr a jeho repliky...oujé, to je prostě dokonalost. mám svý důvody, skoro se už na filmy nedívám. prostě to neřeš a nepřepínej, je to tak a tečka. ale filmy Bohdana Slámy, moje slabost, někdy udělám výjimku.

No comments:

Post a Comment