My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

December 6, 2016

malé radosti * small pleasures





































* ještě pár broží, třeba na tašku. u mě vede medvědička, jak jinak. ale lišky a veverky taky fajn.
* z nových etiket na stříbro mám radost, vypadají tak...upraveněji.
* užívejte si poklidný advent, nejen jako oxymóron ;-)... když jedu autem, k řízení mi hraje stanice Vltava. v řadě úkolů, které mám za sebou a které ještě čekají, jimž všem se nejde jen tak lehce vyhnout, neboť péče o život je nezbytná, je to zastavení v plechové krabičce za zvuků houslového koncertu, nebo zpěvu koled, úlevně útěšné.
* někdy taky Ondřej Soukup recituje Shakespearův sonet, načež se nad ním Martin Hilský zamýšlí... mezi myšlenkou "snad se mi ta polívka zas v tý tašce nevylila" a "kde byla ta sleva na granátová jablka?" je to ideální zastavení.
* kočku se zálibou v literatuře má Petr Petrova dcera Alenka, která Yuki i vyfotila, díky za fotku!

No comments:

Post a Comment