My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

September 24, 2016

narozky v lese II * birthday in a forest II



































































































































* Opi si taky přála narozky v lese, s kamarádkami. užily si to, byl krásný den. a já na chvíli bez běhu a spěchu, spočinout v zeleni, ách. dostala divokou kytici a pěkný dárky. šila jsem jí batoh a dvě sukně. batoh si hned vzala do lesa. někdy příště sem dám víc fotek. ale sukně, ty sice vesele nosí, ale ty jsme ještě nestihly vyfotit. třeba ještě někdy, no. 
* dort si přála perníkový. děti milujou perník, co jim peču. místo mouky mletá slunečnice a kokos. místo cukru datlový krém, co dělám ze sušených datlí. donedávna s vejcem, ale zjistili jsme, že děti i vajíčko špatně snášejí. takže místo vejce odvar ze lněného semínka. perníkové koření, soda, upekla jsem placku a vyřízla z ní tři kruhy - patra dortu. promazat domácí rybízovodatlovou marmeládou a polít čokoládou - dokonalé. jen teď zrovna ještě k vejcím přibylo i kakao, které jsme vynechali. takže čokoláda je bílá s kakaovým máslem, kokosovým tukem, medem a pravou vanilkou, učiněná báseň. patra dortu jsem promazala marmeládou a proložila ostružinami a malinami. když se dort rozležel do druhého dne, byla to učiněná báseň, blaho...moc jsme si ho užili.
* Opi má skvělý kamarádky. jen tak zpovzdálí být u toho, pozorovat je, vnímat tu dívčí energii...moc pěkný :)

* vynechali jsme toho z potravin celkem vlastně mnoho. ale ten efekt je zřejmý, stojí to za to. na kůži dětí okamžité zlepšení. a my víme, že je to ozdravný proces ve střevech. tam se toho hodně děje a tam se to mění, zlepšuje se stav střev, mikroflóra a tím i imunita, zdraví celého těla. alergie mizí, všude to čtu, když si studuju o léčebné SCD nebo GAPS stravě. není to nic vycucaného z prstu, ale založené na lékařských výzkumech...takže nevzdáváme to a neztrácíme naději. mně spadly tyhle poznatky z nebes, požehnaný den, kdy se to stalo :)... a já, snesu jim modrý z nebe a uvařím a upeču cokoli nemožnýho, budu pozorovat jejich kůži den po dni a zkoumat, na co reagují. postavím se na hlavu a vymyslím nový recepty, jen aby se zlepšili. a oni se už zlepšili, takže super a jedeme dál. je krásný to pozorovat. vím, že jednou zase přibyde kakao a zase si dají i vajíčko, možnosti se rozšíří, já tomu věřím. jen dát čas hojení a uzdravování, získávání rovnováhy. ale efekt je jednoznačný, viditelný třeba i na tom, že skoro nechytají virózy, rýmy a tak. a jsou laskaví, denně chválí moje jídla a jedí je s velkou chutí, ujišťují mě, že jim nic nechybí. abych pravdu řekla, užíváme si ty jídla všichni. vždy jsem si užívala jídlo, ale teď, ještě mnohem víc. největší radost je totiž zdraví.


No comments:

Post a Comment