My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

September 10, 2016

najdi deset rozdílů







* psal Petr, že tahle fotka prý je lepší, že je mám vyměnit. ale obě jsou hezký. najděte deset rozdílů.

* a ještě psal: k tomu, co jsi psala o ženách a ženách (jako obvykle to téma trochu zlehčuju ;-)
a poslal tohle:







* haha, takže dneska na tom pilně pracuju, cpu se dobrotama hned od probuzení :) banán a kešu a sušené datle...áááá. makrela a pečená dýně...úúúú. dýně byla na malé kostky a zapomněli jsme na ni, trošku se připálila, hnědá místečka, navrchu kůrčička a uvnitř sladká...právě tak byla dokonalá!

* včera tu byla Vědma, holčičí den. i s šedovlasým krásným copem, stále holčičí. její řeči, její vědomosti, postřehy, její moudrost...miluju. ještě si ji co nejvíc užít...ráno jsme s Říčkou běžely lesem, krásná vůně. vařily jsme a pekly, spousta barev na talířích, hromady zeleniny. Říččin úžasný salát a smažená cuketa. Říččin sladký krambl z jablek a švestek a z toho jak pustí ta skvělá šťáva. obdivovat si navzájem svý děti, jak jsou krásný a i chvilku poslouchaly :). poslouchat příběhy. oříšky od Vědmy, mňam. pro ni mýdlo, jako obvykle. dostala jsem od Říčky tu nádhernou ohromnou kytku, jen tak. letos v létě už podruhý jen tak, kytice veliká!

C: ty se mě vůbec neptáš, jak se mám. teďka nikdy.
Ř: ale ty se máš tak dobře, celá záříš, tak na co bych se ptala?
C: aha. tak já si honem vymyslím nějaký drama, jo? a pak budu pro tebe zajímavá? hlavně aby to bylo strašně smutný..............hm. a jak se mám dobře, tě fakt nezajímá?

* pěkný víkend přeju. my byli v lese, u potoka, krása krás...užívejte sluníčko a tady k tomu užívání písnička, kterou miluje Opička.





























* milované místo, jako z obrazu. vždycky když tu běžím ráno, cvaknu si ten pohled a uložím na heartdisk. pak mám ještě několik takových míst.



No comments:

Post a Comment