My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

April 27, 2011

WALDORF DOLL WITH DOLLIE AND THE BED * WALDORFSKÁ PANENKA S PANENKOU A POSTÝLKOU

this doll came and delighted me with her presence. Then she found her mommy-girl and went towards new adventures.
tato panenka přišla a potěšila mě svou přítomností. pak si našla svou holčičku-maminku a odešla vstříc novým dobrodružstvím.

me and my little friend :)
to jsem já a moje malá kamarádka





ručně šitá panenka z ovčí vlny. vlásky z doma barvené vlny, obličej vyšit z doma barvené a ručně předené vlny. malá panenka plstěna nasucho jehlou. dloooouhá práááce...
handmade doll from sheep's wool. home-dyed hair of wool, embroidered face of home-dyed and hand-spun wool. small dollie is felted with needle. loooong woooork....

  
naše postýlka má ucha, takže chodíme s naší holčičkou i na výlety. 
our bed is also bag so we can go to trips with our mommy-girl!






když chceme, ležíme v posteli.
we can relax in our soft bed.


v kapse je to nejlepší, hrajeme si na klokany.
I like to be in her pocket, I feel like a kangaroo. 

2 comments:

  1. Moc hezka panenka,hrozne se mi libi......jako vsechno tady.Gratuluju, delas hezky veci, urcite budu to cist.--kapse a postylka moc dobry napad!

    ReplyDelete
  2. děkuji za pochvalu! vidím, že taky děláte waldorfské panenky, jsou moc krásné a je vidět, že s láskou dělané.

    ReplyDelete