My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

September 5, 2017

pro Malinu * for Malina




















































































































































* k narozeninám si přála...koncert Tomáše Kluse. tak byla. pak ještě něco jsme kupovali...a pak jsem šila.
* deku si vymyslela už dávno. vybrala si látky a já že někdy, možná někdy tu deku udělám... deku jedinou jsem utajila a dalo mi to velkou práci, schovávat ji pod stolem přikrytou. o prázdninách jsem ji dělala zrovna, když byla doma. chodila pozdě spát. a já, dělala deku a chodila spát ještě později. uf. ale nepřišla na ni, bylo to překvapení a teď pod ní spí :)
* bílé tričko si celé navrhla sama. chtěla minimalistické bílé s vyměnitelnými kapsičkami. prej "mami ať se spotřebuje málo látky, takhle ušetříš a já si užiju ty různý vzory." 
mně to přijde jako dobrý nápad.
* látky další na trička taky viděla. to bílé s medvědem jsme konzultovaly do detailu. netroufla bych si dát jí už něco úplně na blind. o medůzové a velrybkové látce věděla, že jsou pro ni. ale netušila, že ta trička stihnu. (já taky ne.) byla s nimi spokojená.



No comments:

Post a Comment