My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 5, 2017

od drahých blízských * from my dears







































































































































































































* ořechy, které jsem si tajně přála, ale nějak pořád nic. děti je teď (dočasně) nejedí, tak jsem je ani nijak nesháněla...jen jsem sama měla chuť, no...až najednou překvapení, přišla jich poštou celá krabice! děkuju, R.
* a věci vyrobené, drahocennosti! Michal vytočil hrnek, šípky od Zuzky. mám slabost pro ty šípky totiž. ona má smysl pro detail, umí ty titěrnosti. jako to miminko ve skořápce, Ježíšek. pořád ho mám na stole :-)
* lněná zásilka...ale já si přece koupila jen tu malou kytičku? Markétko, přítelko? mám doma poklady od ní, za desetiletí...nádherné poklady. někdo je prostě tak obdarován...soška sedící postavy, talířek s koníčkem, sklenička s plastickým dekorem, úžasný obraz, modrý...ohromné dary! a teď ještě toto, jéje. je skvělé vidět, jak si Markétka plní sny, stříhá do lnu a vyšívá si, pracuje s dětmi...radost, radost...
* abstraktní obrazy od Sokola...padám z nich. včera nakreslil sýkorku, najednou jako by se nějak rozběhnul, rychle vyrostl, nebo co...
* certifikát, ó jé! tak mě šokoval, že jsem snad zapomněla slzet. protože spíš jsem zadržela dech a v duchu si úpěnlivě přála, aby byl jaksi alespoň zčásti zasloužený...a jak si předsevzetí ne a nedávám, tak něco mi tam v hlavě...a v srdci...šrotovalo na tuhle notu. jak bych chtěla být lepší pro ně. protože je miluju a oni jsou tak skvělý děcka, oni si zaslouží, abych se setsakramentsky snažila.
* Lněná...prý souprava pro víly...víš, když chci mít pěkný večer, tak mám po pravé ruce u své voňavé koupele právě tuhle konvičku a hrneček.
* Říčka mě odrovnala. tolik vyrobených krás. ujišťovala mě, že to zas tolik práce nedalo. že to tak nějak šlo samo. tak jako, znáte to? žádný úsilý prej. prejže rejže. ještě mají děti dva ptáčky ušitý a už je sbalily, musím je od nich na chvliku vyškemrat na focení. protože jsou taky skvělí. no, Říčka, její ptáčci na bidýlku, závěs se žaludy, žaludoví panáčci (z nich jsem vedle naprosto, jsou tak skvělí)...a ještě ti ptáčci dětem...nějak jsem ztratila slova. jako t-o-l-i-k! ale fakt, t..o..l..i..k..! tyjo.
* a růžový zářivý ptáček od Veselé, já nevím, jak tohle může někdo vyrobit? nechápu. je dobrá! 
* a krásný krabičky a svíčky a ještě i mnoho, co jsem nefotila, krásný hebký ručník od Křehké a spousta kosmetiky s vůní růží od Vás, několika, kteří jako kdybyste se domluvili, že mě zásobujete mou milovanou vůní a péčí na celý rok.
* a tak, tyto poslední Vánoce, cítila jsem se velice milovaná...a za to Vám všem blízským moc děkuju. ♥

No comments:

Post a Comment