My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

January 26, 2016

zářivé šaty * bright dress


































* ležíme spolu s Opi v posteli a povídáme. vzácně je mi. na větve smrků svítí slunce a mezitím roztál všechen sníh, který na ně napadal. přitulit si ji, tak velikou a rozumnou a moudrou. jak miluju její cop, její hlas, její všecko. chce se mnou mít včely, moje veliká a dobrá holčička. (a někdy mě strašně vytáčí, to taky umí:)
* návštěva. setkání dvou mimozemských civilizací příjemné, pocit domova ve vesmíru. krambl a čaj a dvě harmoniky.
* a zase návštěva. obdivujeme, co všechno udělal na starém domě, dřevo a kámen, hliněné omítky, hrázdění a trámoví a za okny stromoví a větvoví. zahrada spící pod sněhem. krása krás. mám ráda lidi, které baví práce, mám to taky tak. chvíli řekne pár vět, které zapadnou. čaj a pes s očima jak kaštany, kterej nesmí do kuchyně. a obrazy, někde ve vzduchu a v hlavě lítaj. pohledy z oken, každý jako jeden zvláštní obraz. akorát pár slov jak facka může pak na chvíli zastínit světlo, které svítilo. ale všechno se dá hezky vyřešit...
* ještě jeden zážitek. prodávám něco, pán to chce poslat na dobírku. jak řeknu do telefonu dvě věty, říká: "já vám věřím." chci poslat stovku na poštu. pošle dvě. milé maily, stále milejší. přání všeho dobrého celé rodině. opravdu veselé. poštovné stálo 217, přibalila jsem mu ještě mýdlo, byl nadšený. a na účtě mi přistála další stovka jako prý doplatek za poštovné :) jsem se musela nahlas smát, když jsem to viděla. O říká, že ještě chvilku budeme cukrblikovat a jedem k němu na návštěvu :)

* zářivý šaty, pružný úplet, můj oblíbený střih z Burdy.  už jsem ji vrátila, tak nevím číslo. horní díl dvojitě, pruhy ujíždí uvnitř, fakt :). mi to ujíždělo i venku, tak jsem párala...však neva. hodně věcí se dá opravit.

myšlenka elastického srdce se mi líbí. pružné je opak křehkého, moc praktické.
And I know that I can survive
I walked through fire to save my life
And I want it, I want my life so bad
I’m doing everything I can

2 comments:

  1. Hani, krásně šiješ a jsi šikula. Taky všechno nej a nej k narozeninám!!! Papa

    ReplyDelete