My photo
calenndula@gmail.com * DOLL MAKER, Czech * PANENKÁŘKA *

June 24, 2014

vlněná lampička * woolen lamp












* lampička pro sestru. nevidím ty fotky ráda. špatně jsem pochopila sestřino přání a udělala ji jinak barevnou, než chtěla. taky je to dost hloupá barevnost. sestra chtěla celou čistě bílou a já nechápu, jak jsem to mohla nepochopit. domlouvání po mailu. bílá by byla dokonalá. a tolik práce to dalo... inu, poučení propříště.
* všechno není vždy tak, jak bychom chtěli. ale přijdou zase lepší dny a povedenější výsledky práce.

9 comments:

  1. Hani i v tomhle barevném provedení je pěkná:-)

    ReplyDelete
  2. Ajko, děkuji, jsi hodná. však já vím, jak jsi hodná :)

    ReplyDelete
  3. Občas se ty myšlenky tak rozutečou, že unikají ty podstatné informace ...
    ale třeba to v podvědomí tak prostě mělo být ... ona je tuze pěkná ... a určo pracná...

    ReplyDelete
  4. Haničko, lampička vypadá báječně a rozhodně je to moc zajímavý nápad jak využít vlnu. Přeji krásné a pohodové dny. pa Jitka

    ReplyDelete
  5. Ta je nádherná!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Překrásná! Určitě to tak mělo být...

    ReplyDelete
  7. Je krásná a určitě nemusí být poslední. Všechno děláme s tím nejlepším vědomím a nejlíp jak dokážem. Je to velmi zajímavý nápad, vlna krásně prosvítá ♥

    ReplyDelete
  8. děkuji vám, lépe se s tím smiřuju po takových reakcích :)

    ReplyDelete
  9. Když jsem viděla jen ty fotky, řekla jsem si v duchu, vauu, ta je skvělá!

    ReplyDelete